
Попри війну, українці повинні своєчасно оплачувати комунальні послуги. Важливо знати, як правильно знімати та передавати показники електричних і газових лічильників.
Користувачі мають подавати показники використаної електроенергії оператору системи розподілу за дні до кінця поточного місяця і три дні на початку наступного.
Через воєнні дії можуть виникати труднощі зі зв’язком, тому “Херсонобленерго” рекомендує передавати показники через їхній сайт. Для абонентів з окупованих територій радять використовувати VPN-сервіси, якщо сайт недоступний.
Інші способи передачі показників електроенергії:
- По телефону: (0552) 316-316 (автоматично), 0-800-500-629 (цілодобово), (247)3-40-13, (247)3-40-08 (Білозерка).
- Через “Персональний кабінет” або без реєстрації на сайті.
- За допомогою Viber.
- За допомогою чат-бота в Telegram.
- Відправити SMS на номер 050-49-0000-4.
- Відправити електронною поштою на pokaz@co.ksoe.com.ua.
- Через термінали в Центрах по обслуговуванню споживачів або в абонентських групах РЕЗ і ЕМ.
Для газового лічильника показники необхідно знімати 1 числа кожного місяця і подавати до 5 числа включно. За спожитий газ за попередній місяць потрібно сплатити до 10 числа.
Способи передачі показників газу:
- Через особистий кабінет з реєстрацією.
- Без реєстрації через кнопку “Внесення показників без реєстрації”. Можна також вносити дані за родичів, близьких і знайомих, які тимчасово не мають доступу до інтернету.
- На електронну адресу pokazy@gaz.kherson.ua (населений пункт, особовий рахунок, ПІБ – не обов’язково, показник або його фото).
- За допомогою Viber.
- По телефону: (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37 (у робочі дні з 09:00 до 14:00 год). З 1 по 5 число кожного місяця телефони доступні лише для прийому показників, а з 7 числа – для консультацій.
Також можна скористатися Комунальним кабінетом абонента. Зареєструвавшись, користувач отримує можливість керувати своїми особовими рахунками у постачальників усіх комунальних послуг. Особистий кабінет доступний у месенджерах та як мобільний додаток. На сайті є відеоінструкції щодо використання кабінету і чат-ботів у різних соціальних мережах.