Розпорядження про списання тролейбусів у Херсоні викликало сумніви серед громадськості

Очільник Херсонської міської адміністрації Роман Мрочко оприлюднив відео зі списаними тролейбусами, однак на кадрах зображені лише повністю зруйновані транспортні засоби, а ті, які ще мали потенціал для відновлення, залишилися за кадром.

Аналіз відеоматеріалів

На відео можна помітити тролейбус з номером 472, у який влучив російський снаряд, а також декілька старих моделей “ЗіУ-9” (№410, 449 та ін.), що зазнали пошкоджень від обстрілів. Працівники підприємства повідомляють, що ці машини вже до лютого 2024 року перебували у критичному стані і частково були зняті з експлуатації.

Однак серед відеозаписів майже не було видно зчленованих тролейбусів марки “ЗіУ-10”. Показали лише тролейбус №457 із помітними механічними пошкодженнями. Інші транспортні засоби цієї моделі (№453, 458, 460, 466), які також підлягають списанню, на відео не представлені.

Можлива маніпуляція

Є припущення, що стан цих тролейбусів не настільки критичний, тому вони не увійшли до репортажу. Крім того, в соцмережах Роман Мрочко заявив, що тролейбуси відслужили свій нормативний строк експлуатації. Це частково правда: на “Херсонелектротрансі” більшість тролейбусів старі, за винятком декількох відносно нових моделей “Богдан”, які були закуплені зусиллями політичного лобі Петра Порошенка в Херсоні.

Колись обговорювалося зберегти один або два тролейбуси “ЗіУ-10” як музейний експонат для міста. Працівники “Херсонелектротрансу” зазначають, що це унікальні моделі, які досі експлуатуються лише у Дніпрі (1 одиниця) та Черкасах (понад 20 одиниць).

Відсутність економічного сенсу

Роман Мрочко у своєму дописі зазначив, що метал із списаних тролейбусів піде на ремонт інших транспортних засобів. Проте, виникає питання — чому з кількох тролейбусів не можна зібрати бодай один придатний для експлуатації? Один із працівників припустив, що варто було б зберегти ці тролейбуси до перемоги України, коли кошти на їх ремонт можуть з’явитися.

Водночас, від списання і здачі металобрухту комунальне підприємство не отримає жодного додаткового доходу. Все, що здається як металобрухт, йде для покриття витрат на його доставку та попереднє розбирання.

Розпорядження про списання

Нагадаємо, що 27 липня Роман Мрочко підписав розпорядження про списання десяти тролейбусів “Херсонелектротрансу”. Пізніше стало відомо, що серед них є ті, які ще нещодавно потребували ремонту і могли б використовуватися для потреб міста.

Справа з тролейбусами в Херсоні продовжує викликати питання, як серед громадськості, так і серед фахівців транспортної галузі.

Мост

About Author
Тут Херсон

Новини Херсона та Херсонської області. Наша мета – забезпечити користувачів широким спектром поглядів та інформації про Херсонську громаду. Ми прагнемо сприяти інформаційному розмаїттю та об’єктивному інформуванню громадськості.

View All Articles

Related Posts