Липень 2024: Різке зниження пасажиропотоку на маршрутах “Херсонелектротрансу”
У липні 2024 року муніципальне комунальне підприємство “Херсонелектротранс” продовжувало обслуговувати ключові маршрути № 4-У, 8, 9-У, 11-У та № 12. За даними пресслужби підприємства, загальна кількість пасажирів на цих маршрутах становила 23 250 осіб. Середньодобовий пасажиропотік склав 700 осіб, що значно менше порівняно з червнем, коли цей показник перевищував 27 000 осіб.
Найпопулярніший маршрут та проблеми з обслуговуванням
Маршрут № 12 виявився найпопулярнішим серед мешканців Херсона в липні. Проте через скорочення кількості рухомого складу інтервали руху збільшилися на 4 хвилини, що створило додаткові незручності для пасажирів.
Маршрут № 11-У: зрив графіків та саботаж
На маршруті № 11-У було зафіксовано значне падіння пасажиропотоку. Це спричинено недотриманням інтервалів руху водіями тролейбусів та відсутністю лінійних диспетчерів. Як повідомляє пресслужба підприємства, недисциплінованість водіїв та відсутність контролю негативно позначилися на якості обслуговування.
Скарги пасажирів
Мешканці міста зазнавали труднощів через нерегулярні інтервали руху тролейбусів, що призводило до затримок у часі очікування транспорту до 45 хвилин, тоді як згідно з регламентом, цей час не повинен перевищувати 20 хвилин. Це спонукало багатьох шукачів альтернативних засобів пересування.
Маршрут № 9-У: низька завантаженість
Маршрут № 9-У в липні також зазначив зниження пасажиропотоку. Тролейбуси на цьому маршруті працювали переважно в пікові години, а інший час залишалися майже порожніми.
Новий маршрут № 4-У: збитковість
Новий маршрут № 4-У, що з’єднав Житлоселище із Залізничним Вокзалом, виявився збитковим. Більшість пасажирів користувалася ним лише зранку, після чого тролейбуси їздили майже порожніми.
Маршрут № 8: вплив зовнішніх факторів
Маршрут № 8 також зазначив суттєве зниження пасажиропотоку, що було пов’язано зі зменшенням населення міста, проблемами з електропостачанням і обстрілами, які спричинили пошкодження контактної мережі.
Основні причини кризи
Пресслужба “Херсонелектротрансу” зазначає, що причинами зниження пасажиропотоку є часті перебої в роботі електротранспорту через обстріли з тимчасово окупованих територій, дефіцит електроенергії та технічні проблеми. Негативний вплив також мали несприятливі погодні умови та зменшення населення міста.