48 дітей та підлітків щасливо повернулися додому, готуючись до нового навчального року після відпочинку в «Мшанецьких колибах». Протягом перебування вони брали участь у групових тренінгах, арттерапевтичних заняттях, настільних іграх та волейболі. Водночас діти покращували свій психоемоційний стан, насолоджуючись мальовничими краєвидами та спілкуванням одне з одним. Пропонуємо короткий опис днів, проведених в таборі, та підтримуючих занять, які допомагали дітям у їхньому розвитку.

День перший – знайомство
В перший день діти мали можливість представити себе, а потім в групах створити герби колиб. Незважаючи на те, що більшість з них вже були знайомі, деякі не бачилися з моменту початку повномасштабного вторгнення. Це дало поштовх для знайомств та об’єднання в єдину команду, готову до нових пригод.

День другий – робота в команді
Тренінг на тему «Я хочу, я можу, я вмію» провела психологиня Ольга Сенчишин. Діти виконали ряд вправ, що допомогли покращити емоційний клімат та роботи в команді, створивши приємну атмосферу для перебування в таборі. Арттерапія поєднувала елементи минулого, теперішнього та майбутнього.

День третій – самооцінка
Діти виконали вправи, спрямовані на усвідомлення важливості власних емоцій, а також власної ролі у сім’ї та суспільстві. Проводилося дослідження рівня самооцінки, і за бажанням кожен отримав індивідуальні консультації. Додатково, вони малювали свої емоції кавою.

День четвертий – мрії
Протягом арттерапевтичного заняття діти змалювали свої «міста мрій». У малих групах на великих аркушах вони створили об’ємні шедеври з кольорового паперу, квітів і камінців, рефлексуючи про те, що могли б робити у цих містах. Виявилося, що кожне місто хоча б трохи нагадувало Білозерку.

День п’ятий – комунікація
На цьому етапі проведено міні-лекцію про види комунікації і важливість як вміння говорити, так і слухати. Було запроваджено різноманітні вправи на комунікацію в парах та групах, використовуючи як вербальні, так і невербальні методи спілкування.

День шостий – командотворення
Учасники займалися вправами, які допомогли знайти комфортні способи роботи в команді, вирішувати конфлікти та показати свої лідерські якості.

День сьомий – маскотерапія
Завдяки гіпсовим бинтам діти створювали маски людей, тварин або навіть вигаданих істот. Ця діяльність не лише позитивно вплинула на розвиток моторики рук, але й допомогла заспокоїтись. Вони також зазначали своє бажання відпустити негативні спогади і потім разом ламали маски, символізуючи звільнення від неприємних відчуттів.

День восьмий – пам’ять та увага
Цей день був наповнений вправами на запам’ятовування та розвиток логічного мислення.

День дев’ятий – подолання страхів
Психолог обговорила складні теми страхів та конфліктів, причини їх виникнення та способи їх подолання. Діти ознайомилися з простими вправами самодопомоги, щоб долати страхи й тривогу.

День десятий – підбиття підсумків
Заключним акордом табору стало тренування на тему “Дозволь собі бути щасливим!”, де діти змогли усвідомити свою значущість у світі. Вони створювали малюнки про свої враження від перебування в таборі і планували наступні зустрічі з друзями.

Організатори таборування – громадські організації “Білозерський центр регіонального розвитку” та “Магура” – отримали фінансову підтримку від Razom for Ukraine.

БЦРР

About Author
Тут Херсон

Новини Херсона та Херсонської області. Наша мета – забезпечити користувачів широким спектром поглядів та інформації про Херсонську громаду. Ми прагнемо сприяти інформаційному розмаїттю та об’єктивному інформуванню громадськості.

View All Articles

Related Posts