Начальник Херсонської МВА Роман Мрочко повідомив про початок важливих змін у сфері реклами на території міста.
Зокрема, він зазначив, що рекламна політика міста стане ключовим елементом його образу та визначиться як для місцевих мешканців, так і для гостей з України та з-за кордону.
Станом на 2022 рік на території Херсона було 1141 великогабаритна земляна реклама, а зараз за дозволами їх залишилось 845. Багато учасників ринку реклами призупинили свою діяльність через окупацію та скорочення замовлень. Також частина конструкцій пошкоджена внаслідок обстрілів.
Окрім того, у місті проводиться демонтаж аварійних рекламних конструкцій, які загрожують життю та здоров’ю громадян. Протягом останніх двох років було знято 189 конструкцій, що були встановлені незаконно або були аварійними.
“Ми вивчаємо досвід інших міст і працюємо над тим, щоб зробити Херсон привабливим для бізнесу та жителів після війни”, – зазначив Мрочко.