Від подання заявки до отримання коштів: покрокова інструкція для ВПО щодо субсидії на житло в оренду


Процедура оформлення субсидії: офлайн та онлайн
Наступним етапом є подання підготовлених документів до Пенсійного фонду України. Це можна зробити двома способами: особисто відвідавши сервісний центр ПФУ чи ЦНАП для подання паперових документів або через онлайн-сервіс на порталі електронних послуг ПФУ, де документація подається в електронному вигляді з кваліфікованим електронним підписом.
Важливо, аби документи містили підписи як наймача, так і орендодавця для підтвердження їхньої згоди.
Завершальним кроком є очікування рішення, яке має бути надане протягом 10 днів після подачі документів. Заявник отримає сповіщення про затвердження субсидії або вимогу уточнити дані чи виправити помилки, або ж повідомлення про відмову у наданні субсидії.