
Так звана адміністрація тимчасово окупованої частини Херсонщини повідомила про флешмоб, у якому взяли участь діти молодших класів.
Про деталі цього заходу, що викликає сумнів, дізнайтеся в розділі “Маячня тижня”.
“Херсонська область долучилася до флешмобу «Паперовий тигр», організованого на підтримку Росії. Участники виготовляють з паперу голову тигра за певною схемою та публікують фото у соціальних мережах”, – заявили прибічники окупантів.
Старт цієї акції приурочений до Дня тигра на Далекому Сході, що щороку відзначається 28 вересня.
Проте, видається, що колаборанти допустилися помилки і втягнулися у міжнародну політику.
Нещодавно президент США Дональд Трамп охарактеризував Росію як “паперового тигра”.
“Я вважаю, що Україна, з підтримкою Європейського Союзу, може відновити свою територіальну цілісність. З часом, терпінням та фінансовою підтримкою з боку Європи і НАТО, повернення до початкових кордонів, з яких почалася ця війна, є цілком можливим. Чому б і ні? Росія веде безцільну війну вже три з половиною роки, у конфлікті, який справжня військова сила мала б виграти за тиждень. Це не робить Росію сильнішою – насправді, це робить її схожою на «паперового тигра».
Термін “паперовий тигр” походить з китайської мови і використовується для опису об’єкта, що ззовні виглядає небезпечним, але насправді є малозначущим.
На ці слова речник Путіна Дмитро Пєсков зухвало відповів, що Росія – не тигр, а ведмідь, запевняючи, що паперових ведмедів не існує.
Чиновники “Херсонської адміністрації”, більшість з яких не мають стосунку до політики, серйозно стверджують, що ця акція демонструє «силу духу російського народу» для учнів шкіл на окупованих територіях.
«Головна мета – показати силу духу російського народу і підкреслити значення традицій та культурної спадщини нашої країни. Цей проєкт відображає любов до Батьківщини та усвідомлення своєї причетності до її історії та майбутнього», – повідомили в Олександрівській середній школі Каланчацького району.
Однак, слід зазначити, що ідеї деяких чиновників можуть бути цілком ризикованими і за таку активність їх може очікувати відповідальність. Водночас, це свідчить про те, що спроби нав’язати дітям уявлення про «велич» Росії не є доцільними у світлі реальних обставин.