Чотири особи з Херсона отримали 12 років позбавлення волі за співпрацю з російськими військовими та розкрадання майна річкового порту. Вони надавали допомогу у переправленні техніки та примушували працівників передавати майно підприємства під загрозою.

Цю інформацію оприлюднив Центр журналістських розслідувань, посилаючись на рішення суду.

Згідно зі слідством, у 2022 році Ігор Ткаченко, Сергій Попов, Євген Савінкін та Олександр Гетманський працювали в незаконно створеному російськими військовими Херсонському річковому порту.

Вони брали участь у викраденні майна порту, зокрема барж, техніки та пального, а також допомагали облаштовувати понтонну переправу через Дніпро для військових Російської Федерації.

Ткаченко, колишній директор державного портової установи, добровільно очолив фіктивне підприємство, організував набір персоналу і сплачував зарплати в рублях. Він також силоміць забирав майно компанії “Укррічфлот” та погрожував працівникам порту.

Ткаченко сприяв транспортуванню російської техніки баржами між Херсоном і Голою Пристанню. На початку листопада 2022 року, перед відходом російських військових з Херсона, він організував вивезення буксира “Кодак”, теплохода “Затон”, буксира “Ріца”, автокрана, двох тракторів та раніше викрадених автомобілів.

Разом із ним діяли механік Попов, охоронець Гетманський і заступник директора Савінкін, які також брали участь у розкраданні та примушували витрачати транспорт.

Свідки розповіли, що обвинувачені проявляли агресію і навіть погрожували розправою. Херсонський міський суд заочно визнав всіх чотирьох винними у пособництві ворогу, незаконному зберіганні зброї та крадіжці в умовах воєнного стану. Вирок – 12 років ув’язнення з конфіскацією майна та забороною займатися державними справами протягом 15 років.

Також 41-річного Олександра Пархомюка засудили заочно до 12 років ув’язнення за пособництво Російській Федерації. Під час окупації він обіймав посаду заступника директора з безпеки у фіктивному Херсонському порту та сприяв будівництву понтонної переправи біля Антонівського мосту.

Після окупації та обстрілів Херсонський морський порт зазнав значних руйнувань: знищені обладнання, будівлі та судна. Незважаючи на численні звернення, державні органи досі не узгодили з концесіонером план відновлення об’єкта.

Анна Бальчінос

INTENT

About Author
Тут Херсон

Новини Херсона та Херсонської області. Наша мета – забезпечити користувачів широким спектром поглядів та інформації про Херсонську громаду. Ми прагнемо сприяти інформаційному розмаїттю та об’єктивному інформуванню громадськості.

View All Articles

Related Posts