Дефіцит кваліфікованих працівників на окупованих територіях Херсонщини – це вже не новина. Однак, відсутність кадрів відчувається не тільки у сфері освіти та медицини, але й у транспортному секторі. Водіїв бракує, що призводить до погіршення транспортного сполучення між населеними пунктами. Багато маленьких сіл на лівобережжі області виявилися відрізаними від цивілізації.
Про це повідомляють журналісти «IPC-Південь».
“Проблема з громадським транспортом в основному пов’язана з нестачею водіїв. Державні підприємства мають велику кількість нової техніки, але укомплектувати штат водіями не вдається. Водій автобуса — це складна професія, навіть незважаючи на враховану високу оплату праці”, — зазначається в інформації.
Разом з тим, ця проблема посилюється додатковими чинниками, зокрема затримками з виплатами зарплат та ризиками, пов’язаними з безпекою, що відштовхує потенційних працівників.
Крім того, приватні перевізники також стикаються з труднощами. Високі витрати на паливо та обслуговування роблять експлуатацію автобусів нерентабельною, особливо через погані дороги. Напрями, що з’єднують Генічеськ із Каховкою та Новою Каховкою, стають економічно невигідними через зменшення пасажиропотоку та зношеність техніки.
Раніше повідомлялося, що російська сторона має намір продавати 85% вирощеного на лівобережжі Херсонщини зерна третім країнам.