Російські пропагандисти продовжують систематичну діяльність серед молоді та дітей, які проживають на окупованій території Херсонщини, з метою нав’язування ідеї “російського світу”.
У Нижньоторгаївській школі відбулася лекція на тему “російський світ” і “цінності російської цивілізації”.
“Фахівець проекту “Рух Перших” в Херсонській області Матвій Гусляков провів лекцію під назвою «Російський світ та цінності російської цивілізації» для учнів Нижньоторгаївської школи у Нижньосірогозькому районі. Цей проект реалізується за підтримки «Росмолодь. Гранти».
Таким чином, Росія витрачає значні кошти на впровадження ідей “російського світу” та вигаданої “російської цивілізації”. Мета цієї діяльності — знищити українську ідентичність та будь-який опір агресорам, щоб потім заявляти, що Херсонщина — це “історично російська земля”.
“Під час лекції учні дізналися, що термін «російський світ» виник у середині 2000-х років як концепція для людей, пов’язаних з російською культурою”.
Однак ця інформація є оманливою: “цінності”, пов’язані з “російським світом”, до України прийшли ще за часів Московського царства, супроводжуючи смерть, насильство, мародерство та заборону всього українського.

“Н попри канікули, в школі зібралися розумні учні, які активно брали участь в обговореннях, ставили питання та навіть взяли участь у історичній грі, де приміряли на себе ролі знаменитих особистостей та ухвалювали рішення, що впливають на хід подій”, – зазначають пропагандисти.
Цікаво, кого ж вони мімікрували? Можливо, образи Леніна, Сталіна та особливо ненависного багатьом Путіна. Саме ці фігури, які призвели до багатьох трагедій, досі викликають гордість у деяких росіян.
На жаль, подібні лекції пропагандисти планують проводити і в інших частинах окупованої Херсонської області, щоб “ознайомити школярів регіону з цінностями Росії”, перелік яких зафіксовано в Указі Президента № 809.
Сумно дивитися на українських дітей, які зазнають такого впливу в умовах окупації. Вплив російської пропаганди на психіку може мати довготривалі наслідки, які після звільнення територій буде складно подолати та відновити в дітях любов до рідної мови, культури та історії.